Nu gäller det!

Ser att Gabrielle redan skrivit ett "sista" inlägg i Sverige - men jag kan inte låta bli att skriva ett eget!

Ca tolv timmar kvar till första flyget lyfter - mot Amsterdam. Där kommer vi få vänta i en timme och fyrtio minuter innan det andra flyger lyfter - och färdas mot Filippinerna! Allt är packat och klart, hoppas jag i alla fall! Alla enkäter, intervjufrågor m.m. är utskrivna samt finns digitalt sparade på datorn, så bara vi har de, lite kläder och varandra kan inget gå fel! Resten går ju att lösa - det är ju ingen öken vi ska till, utan en riktig storstad!

Måste säga att jag fortfarande inte kan fatta det. Bäst att jag kanske slutar fundera och går och lägger mig och försöker sova istället.

Jag hoppas att DU följer med oss på vårt äventyr nu! Vi önskar så att få dela med oss av alla våra upplevelser och nya kunskaper till så många som möjligt - det är ett av våra mål! Vi hoppas kunna dela med oss av både text och bilder varje dag om allt går som vi tänkt oss.

CYA in Manila! ;)

Stå på er!
Kram / Martina

Kommentarer
Postat av: bex

Härligt kusin. Du får ha det underbart och försöka locka med solen hem till kalla sverige :) <3

kram rebecca

2009-11-10 @ 07:56:16
URL: http://bxh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0