4 dagar kvar, helt ofattbart!

Ja, det går verkligen inte att beskriva som något annat än ofattbart. Jag och Tina har haft så mycket att göra de senaste veckorna, både med projektarbetet samt all annan förberedelse. Förra veckan fick vi till varsin spruta mot svininfluensan och om ja, faktiskt 3 dagar, sitter vi på planet. Det känns helt underbart och pirrigt!
Nu är vi HELT klara med arbetet inför resan och det kan inte kännas bättre. Vi har några dagar att genomarbeta materialet till och med.

Vi får hoppas att vädergudarna inte känner för att brumma medan vi är där borta. Förra veckan hade det tydligen varit en tyfon till (eller något liknande väderfenomen), men det hade alltså inte drabbat Manila lika hårt som den förra.

Bloggen ser ju för tråkig ut just nu. Jag vet inte vad jag lyckades med förra gången jag skulle uppdatera bloggen. Jaja, jag ska försöka göra den lite roligare. Hoppas ni följer med oss på resan! Det blir betydligt med kontinuerliga uppdateringar under resan och fina bilder!

Ha det bra och fortsätt stå på er!
/Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0